Dysk Fujitsu.

Autor: Zakochany (zakochany_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 13:07:39 MET DST

Wczoraj zmieniłem w kompie dysk Seagate 3,2GB na Fujitsu MPG3204AT-E 20,4
GB. Przede wszystkim zdziwiła mnie cisza po przerzuceniu systemu i odpięciu
starego dysku. Po odpaleniu kompa, myślałem, przez chwilę, ze nie
podłączyłem zasilania HDD lecz przekonałem się że dysk chodzi, bo system
wstał. Co możecie powiedzieć na temat dysków firmy Fujitsu. Jak z
wydajnościa, awaryjnością itp. Ja jestem pod wrażeniem cichej pracy dysku. w
połączeniu z termostatem w zasilaczu regulujacym obroty wiatraka to robi
wrażenie:). teraz biedna będzie moja dzewczyna. Ma teraz dwa Seagate 3,2GB i
250MB w jednej obudowie. Mam taka jedną 40MB Seagate 3000RPM, to robi
dopiero hałas niczym kosiarka do trawy.