Re: amd k6-2 300 i chlodzenie pasywne

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 13:08:02 MET DST

"Polaris" <no_at_email.available> wrote in news:aage9m$7th$1_at_news.tpi.pl:

> wlasnie pada mi wentylator ... czy procesory amd mozna chlodzic pasywnie?
> jaka jest max temp pracy stabilnej?
>
> zalezy mi na cichej pracy

Zamontuj mozliwe najwiekszy radiator, i przywiaz go do socketa! To nie zart
:-), Celek 366MHz mi w ten sposob poszedl wiec i K6 powinien pojsc. Chodzi
o to zeby mozliwie jak najlepiej przylegalo jadro CPU do radiatora. Jednak
radiator musi byc co min 2x wiekszy, ja kupilem taki w sklepie
elektronicznym.
Druga sprawa , skieruj powietrze oplywajace radiator do zasilacza, a
najlepiej kup taki ktory wyciaga powietrze tuz nad procesorem. Wszystko
zalezy jaka masz obudowe, jezeli jest to jaki tam tower i zasilacz
przykrywa CPU. Monitoruj temp procesora podczas takiej proby, najlepiej za
pomoca zewn multimetra z termopara (nie zbyt to dokladne ale dosc szybkie).
Jak temp zwiekszy sie do 60 stopni wylacza natychmiast komp. Zauwaz ze temp
radiatora bedzie nizsza niz jadra procesora, wiec lepiej przy nizszej
wylaczyc.

A najlepiej bedzie jak kupic VIA C3 za 280zl i bedziesz mial wszystko w d..
:-) bo najprostszy radiator ci wystarczy.

--
Best regards
             The EaGle