HPT370 na AbitBE6-II v1.2

Autor: W.Konarski (wodzokon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 12:00:25 MET DST

Ostatnio podpiąłem nowy dysk (BIV 40 GB) do mojej płyty Abit BE6-II v1.2.
Czasem bywają z nim problemy, typu że system nie chce botować, albo windows
widzi błędy na dysku. W związku z tym moje pytanie czy mozna do tej płyty
wgrać nowy bios do kontrolera dysków HPT. Aktualnie mam wersję 0.95b. Wgrać
mogę np. taką:
HPT370/370A/372 ATA RAID Controller
BIOS version: v2.31
Driver version: v2.31
ATA RAID Management Software version: v2.31.
Czy ktoś z grupowiczów robił coś podobnego i czy wogóle warto ryzykować?

wodzo