Bad-y na dysku

Autor: Janek! (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 11:33:20 MET DST

Witam,

Przy ostatnim formatowaniu 4 - letniego dysku pojawiło się 6MB w
uszkodzonych sektorach,
Formatowałem dysk pleceniem Format w okienku DOSa podczas pracy z Windowsem

Czy jest szansa na odzyskanie utraconego miejsca, np. przez Low Format ?

Czy pojawienie się pierwszych bad-ów musi oznaczać szybkie całkowite
padnięcie dysku?
Oraz ile stracił on na wartości w takiej sytuacji...
Ma to dość istotne znaczenie bo chciałem ten dysk sprzedać, a szkoda mi
wciskać osobie która się na tym kompletnie nie zna, czegoś co zaraz się
zepsuje...

Dysk:
SAMSUNG WINNER ADVANCE 2.16 GB WA32162A

Pozdrawiam,