Problem z PC - poradźcie !

Autor: Waldek (waldekgr_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 10:31:39 MET DST

Witam,

Dostałem płytę i Celerona 333 MHz.
Postanowilem wykorzystać te elementy żeby wskrzesić swojego starego kompa
Pentium 150.
Kupiłem obudowę ATX, pamięć 256 SDRAM PC 133 i złożyłem kompa wykorzystująć
moją starą kartę graficzną PCI (Virge 325 - 4 MB), akcelerator Voodoo II,
kartę dzwiękową ISA, i kartę sieciową, dysk 10 GB, Cd-rom, fdd.

Ale niestety po zainstalowaniu Win98 przy próbie otworzeniu ikonki Mój
komputer komp się wiesza. tak samo jak próbuję wejść we właściwości na
pulpicie żeby zmienić rozdzielczość. Win98 wykrył prawidłowo wszystkie
karty.
Może przyczyną jest to, że karta graficzna jest PCI a ni AGP, której nie
wykorzystuję. W biosie ustawiłem żeby grafika startowała z PCI a nieAGP.

Macie jakieś pomysły co może być przyczyną tych kłopotów.
W trybie awaryjnym komp działa stabilnie, może otwierać mój komputer,
przeglądać foldery i wchodzić we właściwości ekranu.

Pozdrawiam,
Waldek