Re: dobry wybor?

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 02:35:08 MET DST

> Przeznaczylem na zakup dysku do 400zl. Wybralem nowy model
> Maxtor'a - 6LO40J2 (40GB, 7200rpm, ATA133).
> Co o nim uwazacie? Dobry wybor?
> kezsel

Sądze ze dobry. Sam takiego uzywam od grudnia.
Jednak ja najbardziej cenie dyski Seagate.
Ostatnio wydarzyla mi sie taka sprawa:
Jechalem samochodem. Dysk Seagate 10 Gb
zawinalem w kurtke i polozylem do bagaznika.
Wyiadajac oczywiscie zapomialem o dysku.
Wzialem kurtke dosc zamaszystym ruchem,
a dysk wypadl, przelecial spory kawalek i
rabnal w asfaltowa ulice. Bylem pewiwn ze dysk moge
od razu wyrzucic, ale okazalo sie ze nie ma na nim
nawet jednego bad sectora. Dziwna sprawa.
Z tym Maxtorem jeszcze takich przebojow nie mialem,
ale na razie pracuje dobrze (niestety tylko na kontrolerze
ATA 100).
Pozdrawiam
Marcin Tworek