Re: HP-DJ930 dziwne zachowanie

Autor: henhrust (wielkiptak_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 19:18:50 MET DST

Witam.
U mnie to samo hehehehe i tez nie wiem co z tym zrobic. Zainstalowalem nawet
najnowsze stery (eng) i tez nic, najgorsze ze u mnie jusz po gwarancji :-).
Ale juz sie przyzwyczailem, a nawet opracowalem wlasna taktyke drukowania na
tej drukarce :-). Ale jak cos bedziesz Wiedzial to daj znac :-). ew. jak
bylo w serwisie :-)

P.S. U mnie chodzi na LPT a jak z USB, Probowal ktos ?

Pozdrawiam