GA Radeon8500Deluxe kasza i Athlon XP

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 00:42:21 MET DST

Witam,
Po pierwsze to po dniu korzystania z karty Gigabyte Radeon8500Deluxe
powiem Wam ze karta juz nie dziala :-) Wiatrak na karcie jest tak
doskonale zrobiony, ze po 24h dzialania chyba sie zuzyl, zanizyl loty
zeby polamac skrzydla na oslonie i zatrzymac sie. Dobrze ze w tej
chwili mialem odpalony soft do sprawdzania stanu karty a nie testowalem
kolejnej graficznej zagwozdki :-) Generalnie nie wiem czy tylko moja
tak ferelna byla czy w ogole tak maja... W piatek kup - w poniedzialek
wymien.
A drugie pytanie - jaka jest srednia temperatura pracy dla Athlona XP
1700+ ? Bo mam na procku temperature +/- 45st.C - to taka srednia
wartosc. Smiglo mam Titana - TTC-D5TB(3). Czy wsio jest w porzadku?

--
Pzdr.
gajos			gajos[at]pnd.com.pl