Pentagram Omen2 - problem

Autor: S__J (stj_at_o2.pl_nie_lubie_spamu)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 23:31:33 MET DST

Mam taki problem z modemem jak wyżej. Po zainstalowaniu najnowszych
sterowników (z płyty do niego dołączonej a także tych ściągniętych z
internetu) przed nawiązaniem połączenia pojawia się okienko: "Unable to
support current country setting. Change country to USA in tray helper
application". Po kliknięciu OK modem nawiązuje połączenie. Czy ktoś miał już
z czymś takim do czynienia. Jeszcze dodam, że na starszych sterownikach tego
problemu nie ma. Na starych modem jest rozpoznawany jako Motorola SM56 Voice
Modem a na nowych już jako Pentagram Omen 2. Zauważyłem, że po kliknięciu w
trayu ikonki telefonu i wejściu na zakładkę settings nie ma na liście krajów
Polski. Na starych sterownikach była. Czyżby nowsze sterowniki były gorsze?
Jest to mój drugi modem Omen 2. Z pierwszym nie było takich problemów i
działał bez zarzutu. Niestety - skończył w czasie niedawnej burzy.
Za wszelką pomoc będę wdzięczny.
Przepraszam, że przydługawe.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.