Re: nietypowe porownanie drukarek (SPAM?)

Autor: KW (UsunTo_kwis_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 22:52:54 MET DST

Dzięki za uwagi. Musze powiedziec, ze jest pierwsza przymiarka i nie bede
ukrywal, iz od odpowiedzi zalezy czy bede sie dalej w to bawil. Oczywiscie
myslalem nad glowicami ale pod warunkiem, iz od uzytkowników uzyskam
informacje jak często i w jakich modelach przytrafiała sie im koniecznosc
wymiany - ja tu nie mam zadnych doswiadczen.

Na poczatek do uwag postaram sie dorzucic szacunkowe koszty glowic, a potem
zobaczymy.
Do uslyszenia
Zapraszam do dyskusji
Krzysiek