Re: dysk Fujitsu

Autor: JaKo (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 23:02:08 MET DST

On Sat, 27 Apr 2002 20:24:11 +0000 (UTC), FiDO
<fidogo2_U_KNOW_WHAT_2_DO_at_go2.pl> wrote:

>Mam mozliwosc kupienia dysku Fujitsu MPG 3409 AH (40GB, 7200)
>Pomijajac fakt, ze Fujitsu produkuje juz tylko dyski do notebookow i
>moze byc problem z serwisem tego dysku, mam pytanie jak ten konkretny
>model sprawuje sie w porownaniu do innych czterdziestek 7200? Napewno
>jest duzo cichszy, ale jak z wydajnoscia? W necie 80% stron bylo z
>domeny .ru :( wiec za wiele nie znalazlem, tylko 1 tabelke porownawcza,
>z ktorej wynikalo, ze wydajnosc jest porownywalna z IBM'em z serii GXP
>bodajze...

To jest model z jesieni 2000, ma "tylko" 20GB na talerz i chociazby z
tego powodu nie bedzie tak szybki i cichy jak nowe modele 40 GB
z jednym talerzem i FDB (Maxtor, Seagate).
Poza tym ma same zalety: bezawaryjny (ale zdarzylo sie za mojej
pamieci kilka egzemplarzy ktore mialy lekkie wibracje),
prawie sie nie grzeje i nie zdarzylo mi sie zeby nie pracowal
z jakimkolwiek kontrolerem, co np, w przypadku Seagate
jest normalne.
Jak tanio to bierz.

Pozdrawiam

JaKo