Ciekawostka (dla userów D5TB) i wyciszanie wiatraka..

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 21:02:41 MET DST

Mam taki coolerek i musze przyznac, ze mnie zaciekawila jedna rzecz.......
szum, jaki wydawal, byl dla mnie troszeczke za glosny... wiec postanowilem
zdjac kratownice, która zabezpiecza smigielka... teraz jest duzo ciszej...
na prawde !

Pozatym przy zdjetym zabezpieczeniu udalo mi sie póscic pamiec SDRAM DIMM na
150MHz ! Dwudniowe testy pokazuja, ze nie ma zadnych bledów odczytu/zapisu i
chodzi bardzo stabilnie. Pozatym poprawilo sie chlodzenie procesora... moze
nie uwierzycie, ale przedtem ten sam czujnik temp. na plycie (K7S5A)
pokazywal 45 st.C - w tej chwili max. mam 40 st.C przy podkreconym procu z
1700+ na 2000+ i otwartej obudowie. Czuje, jak wieje mi po nogach...

Pozatym zblizcie reke do swojego wlaczonego wentylatora, to zobaczycie o
czym pisze.... :-)

Pozdrawiam,
straits

PS. TITAN D5TB ustawiony na napiecie 12V ! Nie zmniejszane, takie, jak
przewidzial producent...