Re: obroty

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 18:06:42 MET DST

Użytkownik "Jarek" <jwysz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak moge zmniejszyc broty wiatraka(mam 0k 5200-Spire) ab go roche ciszyc.
> Widz zasami posty o puszczeniu na 7 V ale jak to zrbic- jakies strony ,
> opisy. plyta Gigabayta GA-7DXR

http://www.moded-kompz.prv.pl/

Kliknij na "sposoby zasialnia wentylatorów" - przed ostatni rysunek i opis
do niego.
Możesz też zrobić lub kupić układ elektroniczny do płynnej regulacji
obrotów.
Możesz również sprawdzić działanie programu SpeedFan 4.02 - nie z wszystkimi
płytami gł. chce współpracować - reguluje obroty w zależności od
temperatury.

--
Pozdrawiam
Kzysio