ECS K7S5A + D1000 niepełne Ghz...

Autor: Paszczak (paszczak_pl_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 18:07:43 MET DST

Witam!
Ta płyta juz wielokrotnie pewnie pojawiała sie na forum ale jakos nie mam
czasu na szukanie odpowiedzi jakiem mnie męczą. A więc do dzieła

po pierwsze troche niepokoi mnie fakt ze win xp prof (kompilacja 2600)
podaje mi 950 Mhz a nie 1000 a tak samo jest w WCPUID
eh podaje mi tak Internal Clock 995.76 system bus 199.15 System clock 99.58
i co jest nie tak ze wartosci sa mniejsze niz powinny byc? hm w biosie mam
100mhz / 100mhz??? Zastanawiam sie czy kazdy kto ma ECSK7S5A i D1000 ma
takie problemy i czy jest to wina złego procka czy cos z płyta?

Aha a drugie pytanko dotyczy biosiu do tejze płyty takiego do podkrecania
czy ktos wie z kad mozna zassac albo mogłby mi mailem podzycic?Aha i prosze
o info jak z tym bisem chodzi wam system?

Fielkie thx