Re: Czy do TNT2 M64 jest potrzebny wentylator?

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 17:59:05 MET DST

Użytkownik "Tommy" <simnet_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> Po kilku godzinach działania radiator jest "mocno" ciepły ale nie
> gorący -palec można na nim utrzymać. Nie wiem czy jest to bezpieczne dla
> układu.

Na mojej GeF. 2mx 200 32 mb, zdiąłem wentylator, został tylko oryginalny
radiator - mały, aluminiowy.
Po ok. godzinie działania palca nie można było utrzymać ani na radiatorze,
ani z drógiej strony na płytce - ale działała bez zarzutu.
Dopiero jak zacząłem wytłumiać komputer (wzrosła temperatura wewnątrz
kompa), to zaczęła się wieszać (ale przeżyła).
Teraz wentyl mam na 5V - chodzi cicho i stabilnie.

--
Pozdrawiam
Kzysio