Re: ASUS P2B - Barracuda IV 60 GB

Autor: hudson (hudsoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 13:39:06 MET DST

> Mam BIOS z 04/11/2000 wiec mysle ze sobie da rade
> BTW jesli plyta obsluguje dyski powyzej 32GB to nie ma znaczenia 40, 60
czy
> 80 GB?

A zanim totalnie oddasz sie entuzjazmowi to sprobuj ja przetestowac
przez kilka dni - szczegolnie pod katem kopiowania miedzy roznymi
urzadzeniami IDE i kompresji wiekszych plikow np. w windows commanderze
pliki ok 100mb.
Jak zaczna Ci wychodzic CRC bledy oddaj ja lepiej, albo zostaw ale kup
sobie inna plyte glowna.

pozdr.
Janusz