Re: komp + telewizor + divx, czy jak to jest...

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 13:42:53 MET DST

Użytkownik "Sebek74" <sebek74_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Czy ogladanie divx'ow na tv w ogole ma sens?

ma

> Jaka jest jakosc produkowanego
> obrazu z kart graficznych?

bardzo dobra (mam markowego hercules 2mx)

> Czy obraz jest stabilny, nieznieksztalcony? Czy
> nie ma problemow np z napisami. W sumie nie wiem o co mozna byloby jeszcze
> zapytac.

jest ok

>Moze o to czy bardziej nadaje sie zwykly tv, czy panoramiczny.

panormaiczny !

> Jakie rozdzielczosci sa uzywane do wyswietlania obrazu na tv?

pal 720x568 czy cos kolo tego, da rade 800x600 wyswietlic (nie wiem czy cos
nie przyicna ale jest ok)

 Czy jakosc
> obrazu zalezy od samej karty. Pewnie Radeon czy Matrox sa najlepsze w tej
> materii...

pewnie tak ale w herculesie nie widze wad wiekszych, jakosc zalezy od kabla
polaczeniowego np. daj dobry gruby i bedzie ok, polacz svhs bedzie jeszcze
lepiej od chincha.