Re: Awaryjność dysków IBM, mit czy losowość i lista awaryjności

Autor: Relifex (relifex_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 11:11:44 MET DST

> a te IBM-y to sa Made in Taiwan ????
>bo raczej chyba tak
>ja mam Made in Hungary i juz jeden wymienięłm i chyba nastepny sie szykuje

czyli podobna histroia jak z samochodami.
Wycieraczki BOSCHA z polskiej fabryki nadaja sie do wyrzucenia, te same
ale z Belgi działają pięknie przez dwa lata.
To samo np. samochody zmontowane w Holandii sypią się niedoróbkami.
Mój dysk o ile pamiętam jest z Malezji, jeśli w ogóle to możłiwe co do IBM
ale tak
coś pamiętam a nie chce mi się schodzić do servera.
Jak czytam na grupie najczęsciej sypią się te z Węgier.