Re: Jaka drukarka do 400zl

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 10:52:34 MET DST

Mark napisał(a) w wiadomości: ...

>To jednak raczej zostan przy Epson/Canon - gdzie dokupujesz same tusze,
>a nie Lexmark/HP - gdzie cale wklady...

Sek w tym ze przy napelnianu Lexmarkow nie ma zadnych problemow
one nie sa jakies cisnieniowe jak HP i sie nie leja - poprostu ladujesz
odpowiedni tusz i drukujesz - co wychodzi jeszcze taniej niz epson bo
nie musisz kupowac tuszu w zbiorniczku (to tak jak z plynem do plukania -
nie musisz placic za opakowanie :))

>Reczne napelnianie HP powoduje czasem oplakane rezultaty (nie
>wspominajac o utracie gwarancji), zreszta, to i tak tyczy tylko czarnych
>wkladow..

Utrata gwarancji chyba tylko wtedy jak uda Ci sie zalac elektronike
i przed oddaniem do serwisu nie posprzatasz po sobie - w przeciwnym razie
nie widze mozliwosci udowodnienia - pozatym bezposrednio uszkodzic mozesz
jedynie wklad, ktory i tak kiedys trzeba wymienic. Z ta utrata gwarancji
jest tak
jak z robaczywymi plytkami dla Play Station :))

>IMHO - w tej cenie masz juz podstawowy model HP serii 9xx (920) - a
>tehnologia PhotoRet III pozwala na naprawde ladne wydruki.

Tak tylko koszty eksploatacji HP sa wysokie a ja zdjec nie bede drukowal
bo puki co taniej wychodza u fotografa.