Re: HDD IBM DTLA 307030

Autor: Wojciech Szlachta (wojtek_at_szlachta.net)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 08:19:57 MET DST

> Czy można powiedzieć, że model IBM DTLA 307030 jest dyskiem wolnym od
> wad?

Ja mojego używam od chyba 1,5 roku i nic się w nim nie psuje,
tylko czasem głośno mieli...

Swoją drogą czy to prawda, że niektóre serie były
bardziej awaryjne? Mój jest z filipin...

Pozdrówka
Wojciech Szlachta

--< Wojciech Szlachta >-----< wojtek_at_szlachta.net >--
---< www.szlachta.net >-----< GG# 1392758 >----------
   "Dla krytyków nauki, jabłko, które Ewa nadgryzła
  w Raju, zrobiło wyraźną karierę millenia później,
  spadając w pole widzenia Isaaca Newtona i powodując
  Drugi Upadek: w materialistyczny, uproszczony,
  "mechaniczny" sposób pojmowania świata."
                                     James Morrow