IBM DTLA 307045 ?

Autor: Tomek G. (pantom_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 01:37:01 MET DST

Ostatnio pojawily mi sie problemy z tym dyskiem. A konkretnie od kiedy
przesiadlem sie na nowy sprzet (Epox z kontrolerem UDMA100), dysk wczesniej
pracowal na UDMA33.
W ciagu 2 tygodni 2 razy stracil mu sie zapis partycji FAT.
Pojawiaja sie bledy w pojedynczych plikach na dysku.
Dysk made in Hungary i mam obawy czy aby to nie sa poczatki powaznijeszej
awarii. Zapuscilem taki test z IbmFTools i niby wszystko OK.
Dysk mam na gwarancji i chcialbym sie spytac czy powinienem sie juz martwic.
A jezeli tak to jak wyglada sprawa gwarancji, wymieniaja na nowy ?
Jezeli tak to przeciez nie produkuja juz dyskow 46 GB wiec wymienia na 40
czy na 60 ?

Moze ktos z Szanownych grupowiczow zetknal sie z takimi problemami.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.