Re: Notebook SONY i wymiana dysku, jaki problem?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 00:47:53 MET DST

On Tue, 2 Apr 2002 14:47:12 -0600, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
wrote:

>Wczoraj rozmawiałem z właścicielem noteboka SONY o wymianie dysku HDD.
>(nie wiem jaki model ale z tych nowych VAIO czy jakoś tak) Skarżył się,
>że za wymianę dysku na większy w jego laptopie musi w Stanach w servisie
>zapłacić około $150 za samą czynność wymiany, koszty nowego dysku extra.
>Twierdzi, że mu powiedzieli że kosztuje to tyle, bo wymiana dysku
>akurat w tych notebookach jest jakaś niezwykła i skomplikowana...
>Czy ktoś coś słyszał na ten temat? Bo to, że dyski IDE 2.5" są znacznie
>droższe od tych 3.5" to słyszałem, ale żeby był jakiś problem z wymianą???
wymiana to zaden problem, ale chyba nie jestes zorientowany w cenach w
stanach - 150 to calkiem normalna cena - z czegos musza zyc hehe
niech gosc lepiej przeczyta instrukcje obslugi i pewnie znajdzie jak
wyciagnac twardziela, np w toshiba tecra trzeba odkrecic 1!!! srubke,
zdjac plastikowa nakrywke, wyciagnac twardy dysk
sformatowanie nowego twardziela to juz inna kwestia i moze to jest
wliczone w te 150 dolcow