mp3 i dvd

Autor: 2late (deadlog_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 00:18:03 MET DST

Taki niekoniecznie pecetowy problem :-)
Nagrałem płytkę z *.mp3 koleżance i u mnie na PC'ecie wszystko ładnie
gra, ale to ma być odsłuchiwane na stacjonarnym odtwarzaczu DVD i tu
zaczynają się problemy prawie każdy kawałek się zacina, podczas
odtwarzania coś przeskakuje. Co może być przyczyną?
Odtwarzacz DVD jakiś super (drogi - nie pamiętam marki), mp3 standardowe
128 kbps, płytka CD-R jakaś najtańsza.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
..."Zmień nasze przeznaczenia, uchroń od klęsk, przede wszystkim od czasu" - śpiewają do ciebie te dzieci.