Re: szukam płyty pod AMD

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 23:44:51 MET DST

"Piotr Smyrak" <piotr.smyrak_at_eko.org.pl> wrote:
> [...]
S2462),

> Nie bardzo rozumiem, dlaczego jej wymagania są nietypowe? Może te
> cztery sloty DIMM jedynie. Domyślam się, że płyta pewnie do serwera
> jest.

dokładnie. 4 sloty DIMM są obsługiwane jedynie przez najnowsze chipsety dla
AMD - trudno znaleźć płytę serwerową na "świeżym" chipsecie. Podobnież jakoś
nie przypominam sobie płyty z wbudowaną grafiką (poza wymienioną powyżej)
dla AMD; no, ale pewnie jestem nieuważny i coś więcej może gdzieś tam jest.

B.