Re: AGP i DOS

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 02 Apr 2002 - 23:33:44 MET DST

> VGA nie potrzebuje przerwania do pracy pod DOSem... Przerwanie jest
> potrzebne jedynie do pracy akceleratora 3D najczęściej i czasem do
> pracy akceleratora grafiki 2D (są jednak karty które nie potrzebują
> przerwania ani do tego, ani do tego, lub potrzebują tylko do akcele-
> racji 3D).

Racja, ale Jakub pisze, że używa też windows a wtedy może mieć w biosie
ustawione przypisanie przerwania sprzętowego do vga. Może to być przyczyną
kłopotów w połączeniu ze sterownikami dosowymi innych egzotycznych urządzeń.
W dodatku tu mamy nie wyłączony AC97 z płyty w połączeniu z drugim dźwiękiem w
slocie - wg mnie tu leży przyczyna.
Ale oczywiście mogę się mylić.

> Co do oryginalnego problemu: jest to raczej jakiś błąd w programie.

Jeżeli już to błąd konkretnej kopii, bo jak wiem od zaprzyjaźnionego
kolejarza program ten bez kłopotów chodzi na wielu różnych pecetach.

kłaniam się
Sławek