Re: [Lamer} Help!!!! Nagrywanie CD

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 23:02:42 MET DST

"Adamex" <pel_at_smszansa.rzeszow.pl> wystukał
(news:a8d44c$qqt$1_at_news.tpi.pl):

> Jak to zamkniętej? Miałem płytki nagrane wcześniej przez kolegę,
> no i dogrywają się pliki.
To znaczy, ze nie byly zamkniete.

> A ja nagrałem CD-R z 5 MB i po ponownym włożeniu i próbie dogrania
> nic tylko chce nowej płytki.
To moze znaczyc, ze: 1) zamknales plyte (zaznaczona opcja "Finalize
disc"); 2) nie wlaczyles Multisession - wtedy mozesz nagrac tylko
pojedyncza sesje, aczkolwiek nie zamykajac sesji mozesz nadal dogrywac
dane.
Tej opcji (No multisession uzywa sie dla wymuszenia zgodnosci ze
starymi napedami (generalnie <x16), obecnie jej stosowanie nie ma
sensu, zawsze nagrywaj przez "Start multisession disc", odhaczaj
"Finalize", dogrywanie przez "continue disc". Oops, ale NTG napisalem -
sorry.
Pozdrawiam
Egghead