Quantum 43GB - 2 MB bad sector'ow

Autor: GrzMiL (grzmil_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 20:38:38 MET DST

Czesc
To znowu ja tylko ze jak bylem u dziewczyny i puscielm formata
(chwilami bardzo glosno skrobal) to na koniec wyszlo
okolo 2 MB bad secotrow :(
Zalozylem partycje i zainstalowalem system zeby im dzialal komp
ale zaproponowalem zeby poszli z tym na gwarancje
(czyli ja to bede musial zrobic).
Nie chce sie bawic jakimis programiami do naprawy bo nie jestem
az tak dobry w te klocki, a jak cos zepsuje na dobre to bedzie na mnie :(

Wiec chcialem sie zapytac czy w takim wypadku dysk bezdyskusyjnie nadaje na
wymiane
i czy w razie gdyby mi zaproponowali naprawe dysku mam podstawy zarzadania
wymiany na nowy?

P.S.
Sklep ma raczej dobra opinie ale niegdy nie wiadomo.

Dzieki wszystkim za pomoc

--
Pozdrawiam
GrzMiL