Re: IBM Vancouver ??? a moze Baracuda IV ???

Autor: mc progression (progression_at_progression.art.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 18:17:13 MET DST

Dzieki za dotychczasowe podpowiedzi... Musze powiedziec, ze tendencyjnie
zaczynam zmieniac swoje zdanie i szala przechyla sie na strone Baracudy
coraz bardziej. No chyba, ze ktos mnie przekona, ze jest inaczej ....
Apropos nie znacie jakis linkow do testow obu dyskow ?

Prosze o wiecej komentarzy ... ;-)
Pozdrawiam serdecznie.