Re: TV-out

Autor: Lepton (l.kamil_at_poczta.e.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 17:34:53 MET DST

Użytkownik "Szak" <szak_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mam Voodoo3 3000 TV-out. Obraz na telewizorze z wyjścia S-video nie jest
> zachwycający. Która karta o podobnej wydajności 3D oraz cenie da mi lepszą
> jakość obrazu na telewizorze?

Posiadam ta sama karte graficzna i z obrazu jest bardzo zadowolony, bo jest
zadziwiajaco super na moim TV SONY, moze zle cos poustawiales w opcjach. Ja
pracuje na 800x600, True Color, PAL BDGHI, Conector AUTO, Screen Fit 75%,
Color 80%. Brightnes 20%. A i najwazniejsze to to iz musze wyjmowac kabel
antenowy podczas uzywania TV zamias monitora bo inaczej bialy pas mi lata...
Sprobuj tak ustawic powinnes miec idealny obraz, w innym przypadku masz
szajsowaty TV, albo cos nie tak z karta graficzna.

Pozdrawiam
Lepton