IBM Vancouver ??? a moze Baracuda IV ???

Autor: mc progression (progression_at_progression.art.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 16:44:11 MET DST

Witam!

    Wiem, ze pojawialy sie juz posty na temat wyzszosci jednych dyskow nad
drugimi, ale wlasnie przyszedl czas na zakup kolejnego dysku ;-) i chcialbym
zasiegnac rad uzytkownikow.
Nosze sie z zamiarem zakupienia IBM 120GXP 60GB (rodzina Vancouver) -
obecnie chyba najszybszy z dostepnych, jednak caly czas sie waham ... Placze
mi sie po glowie rowniez Baracuda IV 60 GB ... Pytanie moje kieruje do
obecnych uzytkownikow, przede wszystkim dyskow IBM wspomnianej serii. Mile
widziane beda takze porady uzytkownikow Barracud ;-)
Zalezy mi na cichej, bezawaryjnej i wydajnej pracy (hmmm byloby cudownie,
gdybym nie musial latac co chwila do serwisu)

Q : Co wybrac ?