Skaner Primax 4800 Direct

Autor: micha (michalk_at_kki.net.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 14:56:14 MET DST

Witam.

Znajomy poprosil mnie o pomoc w rozwiazaniu problemu. Mianowicie jets sobie
komputer ze skanerem Primax 4800 Direct (taki dosyc juz leciwy model z
dodatkowym kontrolerem chyba scsi) i urzadzenie to dziala poprawnie z
windows 98 (wczesniej 95), natomiast nie udalo sie mu (znajomemu) uruchomic
tego urzadzenia
pod WinME, ktorego to systtemu teraz koniecznie chce uzywac moj kumpel...
Nie mialem jeszcze czasu zeby go odwiedzic i samemu zobaczyc te sytuacje
(duzo kilometrow ;)), ale on napisal mi list o takiej tresci:

Jak zwykle nie moge sobie poradzic z Gatesem;).
Instalowalem ze 20 sterownikow do skanera pod WinME, a on nie dziala:(((
("Program was unable to find some components of the software. Please
re-install your scanner's software" i "illegal operation for current Source
Manager or Source state."). Jak uruchamiam pod Win98 to wszystko jest ok.
Napisalem do Primaxa, to powiedzieli, ze te stare sterowniki powinny
dzialac, a oni nie maja zamiaru wypuszczac nowych pod WinMe.

Primax 4800 Direct
Ustawienia portu w "Scanner Utility" mam te same (zreszta wyswietla, ze
scanner found on port...)

Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.