Re: ms-word: brak pamieci bzdury!! POMOCY

Autor: Arkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 09:30:22 MET DST

Użytkownik "Marcin Brzozowski" <artbm_at_ats.pl> napisał w wiadomości
> Uzywam WORD 97 i windows 98 (1 edycja)
> Wszysytko zawsze bylo OK.Teraz probuje wydrukowc dokument 20 stronicowy w
> ktorym sa 3 obrazki - resdzta to tekst.
> RAMu mam 320MB(trzysta dwadziescia Megabajtow) 3GB wolnego miejsca na HDD
> A wydrukowac nie moge bo niespodziewanyy blad i takie tam bzdety
> Instalowalem jescze raz Worda, instalowalem jeszcze raz drukarke (HP1120C)
> I NIC!!!!!
> Prosze o sugestie - PILNE przed swietami....

Znam ten problem - to wina worda 97. O dziwo, problem ten nie został
poprawiony również w wordzie 2000.
Nie wiem, czy servispacki coś pomogą, natomiast pomoże zmniejszenie
rozdzialczości tych obrazków. Rozwiązanie stratne, ale jak na razie jedyne,
jakie znam.

Po prostu Word nie nadaje się do druku poważniejszej grafiki.

Pozdrawiam,
Arkhan.