19' monitor, jaki i dlaczego?

Autor: lutek (nospam_at_nospam.polska)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 11:41:39 MET DST

Tak sobie czytam poprzednie posty i zastanawiam sie
widziac parametry np. tych monitorow a ich cene
19'' NEC FE950+
19'' LG Flatron 915ft Plus (USB)

nie rozumiem dlaczego w testach np. ten jest gora?

19'' Sony A-420 FD Trinitron

jakosc obrazu ok z tym sie zgodze pracowalem kiedys na jednym soniaku
tylko 17' i bylem zadowolony

jednak odswiezanie jest wg mnie rowniez istotne, na co powinienem
zwaraca uwage, lub ew gdzie sa bardzo rzetelne testy....

i jaki mi polecicie monitor w cenie do 2000zl, 19' off coz

Mariusz Mielnik
flashZONE.pl ... i masz wszystko czego potrzebujesz