Re: komputer ==> TV

Autor: Cyb (cyb_at_irc.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 11:20:23 MET DST

On Tue, 2 Apr 2002 10:46:28 +0200, "Marcin Brzozowski" <artbm_at_ats.pl>
wrote:

>Czy istnieje mozliowsc wykonania "przejsciowki"
>1 strona : standartowe wyjscie monitorowe z komputera
>
> 2 strona umozliwiajace podlaczenie do TV np antenowe, S-VHS lu EURO lub
>chinch
>Jakos nigdzie nic takiego nie znalazlem a filmy bylo by wygodniej ogladac

musisz miec karte z wyjsciem tv - wtedy na karcie sa odpowiednie
gnazda (np. u mnie jest cinch i svideo).

Sa tez adaptery (razem z kablami) do podlaczania telewizora pod
komputer.

nie sadze aby dalo sie podlaczyc telewizor bezposrednio
pod wyjscie monitorowe karty bez odpowiedniego adaptera
- znaczy podlaczyc sie da, ale ciekaw jestem efektow

pozdarwiam,
Cyb