Re: Wysokie odświeżanie w monitorach

Autor: Jan F. Kurkiewicz (jankur_at_rubikon.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 10:36:10 MET DST

Użytkownik <slawek_xl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bez cytatu bo już wystarczająco zniekształciłeś moją wypowiedź.
>
> Twoje myślenie jest błędne. Starsze (jak wcześniej pisałeś - tańsze)
luminofory
> mają dłuższą poświatę! Stosowanie ich nie ma negatywnego skutku na
pulsowanie.
> Wręcz przeciwnie.
>
> Widzę jednak, że chciałeś postraszyć ludzi zagadnieniem, o kórym masz
słabe pojęcie.

Jasne; problem w tym, że jestem w tej materii konsultantem krajowym... ale
to faktycznie nie do takich przypadków... ludzkich.
Każdy w demokracji ma prawo żyć jak chce, ale obowiązkiem wiedzącego jest
pokazanie słusznej drogi. Tak jak mówi sumienie i tzw. etyka zawodowa. To co
prezentuje sie na tej liście, konkretnie w tym temacie, to typowe polskie
pieniactwo. Zatem starczy.
JFK