problem, pc kaput

Autor: qba (qbavsop_at_o2.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 10:25:45 MET DST

Witam, mam pewnie problem, zaczelo sie wszytsko 3 dni temu i do tej pory nie
potrafie sobie oradzic z problemem.

Podczas pracy (Win98) komputer zaczal sie dziwnaie zachowywac, resety, bledy
explorera itd, po restarcie komunikat "brak pamieci aby uruchomic komputer"
po kolenym restarcie uszkodzony rejestr, po koljenym brak dysku C, dziwne
krzaczki na ekranie itd itd.
Hmm wirus czy awaria sprzetu ?
Dysk polecialem fdiskiem i potem gruntowny format
po przepieciu dysku z Primary ATA 100 na np Secondary ATA 100 udalo sie
uruchomic instalator windowsa
ale w jego trakcie losowo w roznych momentach mam bledy Kernel Error, itd
itd

Efekt komputer stoi od 3 dni, a ja nie ma konceprcji w czym lezy przyczyna ?
czy moze ktos z grupowiczow ma pomysl ?

Kuba