Re: Monitor i co znim jest?

Autor: Marcin F (marfi_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 09:03:00 MET DST

wet_12_at_poczta.onet.pl wrote:

> Kupiłem nowy monitor w sklepie i po włączeniu ukazały mi się
> zniekształcenia poziome. O ile pionowe bez problemu udało się
> "wyprostować", to te poziome nie mają żadnych ustawień
> by je skorygować. Czy monitor nadaje się do reklamacji?

idz do sklepu i wymien na egzemparz ktory ma najmniejsze
znieksztalcenia,
wszystkie tanie (nieprofesjonalne) monitory maja widoczne wieksze lub
mniejsze
odchylki geometrii obrazu, zadna reklamacja nie pomoze no chyba ze ta
odchylka jest faktycznie bardzo duza i nie miesci sie w normach
producenta(co sie nieczesto zdarza)