Re: nagrywarka LG 24/10/40 czy to TEAC ???

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 01:35:51 MET DST

"Michał Matuszczyk" <mikemat_at_viper.pl> wystukał
(news:a8aplf$egf$1_at_news.tpi.pl):

> teac czesto sprzedaje mechanizmy innym firmom (np. creative 8/4/32
> byl to teac, albo samsung, albo philips) i wlasnie ten LG jest
> podobno teac'a,
Creative tak, tu zdarzaly sie nawet mechanizmy Plextora :)
Ale LG laduje wlasne konstrukcje, chyba, ze cos sie zmienilo (nie sadze
- maja opracowana technologie, po co mieliby placic firmom zewnetrznym)

> mam nagrywarke i cd teac'a i jestem zadowolony chcialbym zmienic
> na szybsza nagrywarke
Slusznie, ale TEAC ostatnio podrozal, nie wiedziec czemu. Dosc tania
jest x40 (40/12/48) - jedyne 575 zl, tylko x40 do domu to juz troche
przesada.
Pozdrawiam
Egghead