klopoty z klawiatura

Autor: Winnie (lyni_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 00:37:02 MET DST

dobry wieczor grupowiczom,
juz po prima aprilis, wiec moze ktos mi na serio pomoze. Moja klawiatura
robi mi dziwne numery. Mieszaja sie funkcje klawiszy funkcyjnych np. alt nie
robi polskich liter, ctrl stal sie capslockiem, / jest numlockiem i tym
podobne. Czasami zmienia sie to po ponownym uruchomieniu na jeszcze inna
konfiguracje. Uklad klawiatury nadal polski programisty, wirusow zadnych nie
wykryto. Dodam, ze kiedys juz tak bywalo, ale tak samo nagle znikalo jak sie
pojawialo, a teraz nie chce.

Dziekuje za jakiekolwiek zainteresowanie moim powaznym problemem :)
Winnie