Re: ASUS P2B - czy dziala na niej celeron 800

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 23:47:48 MET DST

> ... nie jest to możliwe na
> tej przejściówce bez ręcznej zmiany napięcia... a co za tym idzie,
> przelutowywania pinów na przejścióce... a tych które się da połączyć, bo
one
> mają być nie połączone... otworzyć Socket'a i wyjąć metalowe ustrojstwo z
> danego PIN'a... też się tak bawiłem, ale przy podkręcaniu 633_at_950...

nie trzeba nic wylutowywac ani wyjmowac - skoro to przejsciowka SLOT1/FCPGA
najlepiej jak napisalem laczyc wyprowadzenia socketa z tylu przejsciowki
malujac mostki itp
a jezeli chcesz zeby jakis pin byl izolowany to najlepiej zaizolowac piny na
SLOCIE przejsciowki
- zwyklym lakierem do paznokci (jak kiedys Celki 300A)
oto opis wyprowadzen na slocie (jako uzupelnienie podanych poprzednio
adresow):

Vid0 : B120
Vid1 : A120
Vid2 : A119
Vid3 : B119
Vid4 : A121
Vss(masa) : A118

> PS. I nie rób do mnie LOL'a :-) Dziękuje !

sorry, ale mnie troche ponioslo ;-)

pozdrawiam