Re: ASUS P2B - czy dziala na niej celeron 800

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 23:30:04 MET DST

> Spoko, ale na przejściówce z regulacją napięcia. Na 1000000% nie pójdzie
na
> tej przejściówce ŻADEN celeron z serji COOPERMINE ! Testowałem wszystkie
od
> 800 do 1.2 GHz... jedyne, co może jeszcze pójść to 766Mhz... ale ze starej
> serii... po prostu płyta nie ma regulacji napięcia i nie obsługuje
napięcia
> Celka.... trzeba ustawiać ręcznie.. i może pójdzie - nie mówie nie - ale
NIE
> NA TEJ PRZEJŚCIÓWCE !!!!

do Straits'a:
LOL - testowales Celka Coppermine 1.2 GHz - a gdzie takie mozna kupic, bo
Intel skonczyl na 1.1 GHz

do Tomka:
ja mam dokladnie ta plytke ASUS P2B (rev.1.02) i BIOS 1012
obecnie mam wtyknietego Celerona 1000 (Coppermine)
na przejsciowce wymusilem napiecie 1.85V (bo wlasnie mam taka przejsciowke
bez regulacji napiecia)
i wszystko smiga az milo nawet dawal sie odpalic na FSB 112MHz, dodam ze
Win2K/WinXP tez dzialaja bez zwieszek

tu masz opisy jak wymuszac napiecie
http://www.4max.com.pl/napCPU.htm i tu http://www.vr-zone.com/guides/p3mod/
nozki najlepiej laczyc z tylu przejsciowki np lakierem przewodzacym prad
Electon 40 AC - tak jak sie laczy mostki w AMDekach

pozdrawiam