Re: IBM PC-XT - co to jest ?

Autor: Krzysztof Kucharski (astrosms_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 11:56:02 MET DST

Użytkownik Konrad Brywczyński <bryw_at_waw.pdi.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a884ps.11s.1_at_Konrad.Brywczynski...

[...]
JEST! WGRALO

> No i uczucie bezgranicznej nienawiści do całego świata, kiedy po
półgodzinnym
> czy godzinnym wgrywaniu zaliczyło się Game Over, a gra wymagała
ponownego
> wgrania. ;-)
[...]

A co ja miałem powiedzieć, kiedy moja wymarzona stacja LDW2000
(czy jak tam się nazywała) miała wyraźne problemy z przegrzewaniem
się. Trzeba było pracować ze zdjętą obudową. A pomysleć sobie, że
jechałem po nią _AŻ DO SAMEJ STOLYCY_ ! A kosztowała chyba 50%
moich rocznych dochodów ! :-)))

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

P.S. Całkiem ładny wątek nam się udało spłodzić, nie ma co ! :-)
K.