Re: awaria monitora - czarny pionowy pas

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 22:39:49 MET DST

Użytkownik "Viater" <Viatroff_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Koszt naprawy to ok 120 zł. Oceń sam czy Ci się opłaci :-).

Mialem taka sama awarie na moim swietej pamieci hyundai'u 15 (czyli to samo
co optiview). Koszty wyniosly... 5zl (za czesci). Co prawda bylo to jakies 2
lata temu ale inflacja az tak nie podskoczyla :)

Co do samej awarii. Gralem sobie wowczas w starcrafta az tu nagle z prawej
strony wyjechala mi "zaslona" gdzies na 1/5 ekranu i tak juz zostalo... W
zaleznosci od rozdzielczosci i odswiezania byla wieksza/mniejsza (czasami
prawie niewidoczna).

DW