ECS K7VZA a Sound Blaster Live!5.1

Autor: Shake (dymny_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 20:19:54 MET DST

Witam
Mój problem dotyczy dzwiękówki. Po uruchomieniu windy działa wszystko OK
lecz po pewnym czasie karta bllokuje się i wydaje tylko piski, pomaga tylko
restart. Nie jest też ważne nad czym pracuje karta, dzieje się to zarówno w
grach jak i filmach czy mptrójkach. Czasem podziała 5 min czasem 30min więc
nie ma na to reguły. Nie jet to wada samego Live'a gdyż sprawdzałem inną
sztukę i ten sam problem. Zmieniałem też slot PCI i nic. Za wszelkie rady z
góry dziękuje. Pozdrawiam.
Shake