monitor z zagranicy

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 22:27:15 MET DST

czy warto sciagnac dobry monitor z Niemiec - bo kuzyn akurat tam jest.
Chodzi mi glownie o to czy gwarancja bedzie obejmowac tez Polske -
oczywiscie zakladajac ze fima ma swoje przedstawicielstwa tutaj.

19'' Radius L3-FD
19'' Sony E-430 FD Trinitron
19'' Sony G-420 FD Trinitron

Sa to modele objete 3 letnie gwarancja ale nie wiem czy europejska. Tak wiec
czy Sony i Miro nie beda w Polsce robic problemow. Oczywiscie sprzet bedzie
legalnie zakupiony na terenie Niemiec. Ostatnia niewiadoma to clo - czy przy
przekraczaniu granicy nie bedzie problemow?

--
lobo_at_space.pl