Odp: ASUS P2B - czy dziala na niej celeron 800

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 22:14:25 MET DST

Użytkownik Tomek <dexdex_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8ad4v$45a$1_at_news.tpi.pl...
> Czy na asusie P2b (Slot 1 BX max 8x mnoznik ) kiedys popularnej płycie
> dziaja celerony na jadrze copermine
> chodzi dokladne o celerona II 800Mhz przy zastosowaniu przejściówki
> Slot1/FCPGA
> JAMICON JM-370SPC

Nawet nie ma co patrzeć na rev. płyty. ! Nie pójdzie ! Miałem tą samąpłytę i
full procków do testów... cały wachlarz.. Jedyne co poszło, to Celeron
633Mhz na przejściówce Jamicon'a JM-370SPC. Po odpowiednih modyfikacjach o
zlutowaniu paru pinów do siebie... osiągnąłem na tej płycie Celerona
633_at_792... potem nawet 950... Nawet nie patrz, czy pójdzie Ci 800-tka, bo
szkoda, żebyś wydał kasę na niego, a potem płakał, że Ci nie działa - więc
ostrzegam. Jedyna rada, żeby ten procesor poszedł.... hmm...patrząc z
perspektywy czasu.... musiałbyś kupić przejściówkę z regulacją napięcia. Po
prostu P2B nie obsługuje takiej zmiany napięcia, jaką ma Celeron II na jądze
Coopermine. Owszem - na tej przejściówce poszedłby, ale na pewno nie na tej
płycie... ja miałem P2B w rev. 1.10.

Pozdrawiam i miłych eksperymentów :-)
straits

PS. Poszukaj w archiwum, kiedys o tym pisałem...