Re: Podkrecanie

Autor: Alien_x (alienx_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 21:15:07 MET DST

Użytkownik "Pepe" <pepe_at_poczta.agh.pl> napisał w wiadomości
> Czy jesli w laptopie podkrece procka wzrosnie mi zurzycie energi,
zmniejszy
> sie czas z bateri
> I na opak czy jesli go "odkrece " bateria bedzie trzymac krucej

Overlocking laptopa moze sie skonczyc trgicznie, wiec ja bym nie probowal.
Co do underlockingu, jak najbardziej. Bedzie sie mniej przegrzewal i dluzej
trzymal na bateriach. W niektorych laptopach np. Fulitsu Siemens Pentium III
400 mozna underlokowac do 233(lub cos kolo tego) za nacisnieciem jednego
klawisza.

---
AiIEn_x
UnderGround Project PL