Re: Co jest z tym WinXP?

Autor: MEMEX (memex_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 19:26:06 MET DST

In article <a7rv5b$iap$1_at_flis.man.torun.pl>, endruz_at_toya.net.pl says...

> Mialem identyczne objawy na Win2k Prof - u mnie problemem byly nieaktualne
> sterowniki kontrolera HPT370 UDMA/ATA100 - dysk i system chodzily normalnie
> na zwyklym IDE, natomiast na UIDE dostawal wspomnianych przestojow - rowniez
> podczas odtwarzania mp3. Mam plyte Epoxa z RAIDEM. Po zmianie w/w
> sterownikow wszystko smiga jak burza :)
Miales racje!!! Zainstalowalem stery dla Win2k z plytki dostarczomej z
plyta glowna i wszystko pieknie hula:) Zaryzykowalem, ze cos bedzie nie
tak (te stery sa starsze od dostarczonych z WinXP i w dodatku dedykowane
po Win2k) ale jak na razie wszystko chodzi pieknie. Probowalem ze
sterami ze strony High-Point'a ale wieszaly kompa. Wiwat XP!

--
pozdrawiam
MEMEX