pomóżcie !!!!

Autor: k_at_zbez
Data: Mon 01 Apr 2002 - 18:28:10 MET DST

Witam.
Pomóżcie proszę. Wczoraj kupiłem nową grafę GF2 Ti Prolinka. Po wlożeniu do
kompa zaczęły sie dziać dziwne rzeczy. Skacze napięcie na płycie. Najpierw
spada po czym idzie w górę przez co w dwie ok 2 minuty przekracza dozwolone
napięcia. MOja konf to PIII 500, płyta P6BAT A+ ECS a, Sb Live 1024, modem
ZOLTRIX AQILA, hdd IBM ICL35 40, CD, nagrywarka. Zasilacz 230W Proszę o
jkieś sugestie dotyczące tych objawów. Z GF 2MX400 wszystko było w porządku.
Z góry dzięki
kAzbez