Re: ECS K7VZA V3.0 Bios 3.4 vs 3.6a

Autor: Corp (corp_at_kki.net.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 14:07:18 MET DST

> Czy ktoś z posiadaczy tej płyty mógłby potwierdzić spadek wydajności
> grafiki 3d po upgradzie biosu do wersji 3.6a.
> W moim przypadku po zaaplikowaniu nowego biosu wydajność
> mierzona pod 3dmarkiem spada o ok 400pkt.

U mnie po updatcie nic się nie zmieniło. Ile było tyle jest.

Mam inne pytanie do posiadaczy tej płyty:

Czy odnotowaliście jakieś problemy z Detonatorami ?

Bo mi komputer chodzi sprawnie tylko na 14.10, na innych zawiesza się (
szczególnie podczas scrollowania ).
A na 14.10 żadnych zwisów. Mam Geforce 2 MX 400 Prolinka. Pewnie to nie
problem płyty, ale zawsze warto sprawdzić.